Assalammualaikum... :) Hy.. Selamat datang ke blog saya. Dah masuk jgn lupa follow k? tQ ^^,

~I L.O.V.E You~

Kaulah cinta hatiku..

Mohammad Syaffiq Bin Mohd Yusof

Assalammualaikum...

Aku nak cite sikit pasal dia.. Nama dia Mohammad Syaffiq Bin Mohd Yusof. Umur dia sebaya aku. Dilahirkan pada .................. Dia seorang yang agak panas baran sikit. Aku kenal dia masa di tingkatan 6. Masa tu kawan2 biasa je. Baru berkenalan. Hehehe.. Masa aku kenal dia, dia aktif kadet polis. Kawad kaki muka dia, kem2 sekolah muka dia. Bukan tu aje, selalu ponteng kelas pn muka dia jugak. Haha.. Tapi dia baik tw.  Korang nak tgk x muka dia time sekolah? Time pakai baju kadet polis? Ok, aku nak tunjuk tw. Tengok bawah!


Semasa di tingkatan 6  


Ha! Korang nampak x perbezaan muka ni dengan muka kt atas? Muka kt ats dia dah jadi tentera. Aktif Kadet Polis tapi Tentera jugak yang kau masuk sayang.. :)
Masa ni aku dengan dia agak rapat jugak la. Tapi masih bertapis sbb dia masih lagi couple orang. Tapi hati dah suka kan. Tahan la jugak kan perasaan time tuh.. Tapi kini dia sudah pun jadi milik aku selama 3tahun 4bulan. 
Korang nak tahu kenapa aku boleh jatuh hati pada dia? Sebabnya: baik hati, sentiasa senyum and buat orang sekeliling turut tersenyum, ngade2, and banyak lagi. Takkan aku nak tulis kat sini kn? Cukup lah aku sorang yang tahu. Tapi sejak aku kenal dia, hidup aku memang 100% berubah lah. Baik dari hubungan couple and keyakinan terhadap hubungan. And now, kiteorang terpaksa berjauhan kerana dia terpaksa bertugas di negeri orang. Tapi ia x mematahkan semangat aku terus mencintai dia.. :)
Ok la. Itu aje untuk hari ni. Nanti kita jumpa lagi k? K byeee.. :)


P/S: Saya cakap yang benar pasal awak sayang. Saya sayangkan awk :)
Sayang Awak :)

No comments:

Copyright@Terpelihara milik Fatin Liyana