Assalammualaikum... :) Hy.. Selamat datang ke blog saya. Dah masuk jgn lupa follow k? tQ ^^,

~I L.O.V.E You~

3 Tahun 4 Bulan


Assalammualaikum..

Hari ni aku nk update entry pasal hubungan kiteorang yang genap setahun. Sebenarnya dh 3tahun. Tapi aku nak tunjuk korang gambar kiteorang dari setahun ke setahun. Hehehe.. Kiteorang couple pada 10/09/2008. And pada 10/09/2009 genap lah hubungan kiteorang yang ke setahun. Cepat je masa berlalu aku rasa masa tuh.Ok, sekarang aku nak tunjuk gambar kiteorang pada tahun pertama perkenlan kiteorang..


Genap Setahun


Amacam? Ok x? Hehehe.. Ok, pada 10/09/2010 genap la hubungan kiteorang yang ke-2 tahun. Ya Allah, memang tak sangka akan kekal sampai 2 tahun. Ok sekarang tengok gambar kiteorang bila genap 2 tahun. Tengok tw!

Genap 2 tahun

Haa.... And pada 10/09/2011 genaplah hubungan kiteorang yang ke-3 tahun. Memang cepat sangat masa berlalu.. And lagi sekali memang tak sangka akan kekal sampai ke hari nie. Doa aku agar kekal and bahagia. Amin.... Next, gambar hubungan ke 3 tahun.

Genap 3 tahun



Ok. Pada aku yang penting kejujuran, kesetiaan, kasih sayang and saling memahami akan membuat hubungan kita tahan lama. Alhamdulillah,itu yang terjadi pada aku. Dan pada 10/01/2012, kiteorang dah couple selama 3 tahun 4 bulan. Amin..
Oklah, itu saja entry aku untuk hari nie. K byee....


P/S: Aku sayang sangat2 dekat Kau!


Sayang Awak :)

No comments:

Copyright@Terpelihara milik Fatin Liyana