Assalammualaikum... :) Hy.. Selamat datang ke blog saya. Dah masuk jgn lupa follow k? tQ ^^,

~I L.O.V.E You~

Hadiah dari Novelist - Kak Ara sempena contest 'Surat Cinta Untuk Kea'



Assalammualaikum..

Rasanya dah lame aku tak update cerita sensasi kat sini.. Maklum lah, bz sikit.. Huhu.. Hmm, ok.. Aku nak bagitahu kau, kau dan kau.. Aku ade join 1 contest ni dr novelist baru "Ara Sharrina".. Dia adalah buat contest review untuk novel sulung dia --> KEA..

Aku pun join la.. Saja nk try bakat bole review ke x? Ececech..ayat.. Haha.. Well, aku pun review la... Berjela jugak la aku review tapi ada spesial sikit sebab ada surat spesial untuk KEA.. :)

And setelah pemilihan dan penentuan, aku pun terpilih antara top 10 review terbaik.. Peh, macam tak percaya pun ada. Tak sangka lak boleh dapat top 10.. Sebab aku target, aku akan dapat saguhati aje.. Tapi alhamdulillah, aku berjaya berada di top 10. Korang nak tengok tak hadiah nye? Jom terjah.. Sangat comey okey hadiah tu...


Mug spesial dari Novelist --> Kak Ara Sharrina



Ehem-ehem.. Lawa tak mug tuh.. Spesial okeyh?! Thank you Kak Ara sebab pilih saya antara top 10. Saya pun xtahu part mana yang buat akak pilih saya, tapi saya tahu mesti ada sebab kenapa Kak Ara pilih saya kn? Thank you so much! Saya suka sangat-sangat mug ni.. And novel KEA pn 5* saya bagi..

Oklah, pada kawan-kawan yang minat novel ,aku cadangkan korang beli la novel ni.. Memang sangat-sangat best.. Banyak pengaran yang kita boleh dapat dalam novel ni.. 

Sekian, Salam


Yang menulis,
Fatin
Sayang Awak :)

No comments:

Copyright@Terpelihara milik Fatin Liyana