Assalammualaikum... :) Hy.. Selamat datang ke blog saya. Dah masuk jgn lupa follow k? tQ ^^,

~I L.O.V.E You~

Rindu? Macam mane ni??



Assalammualaikum...


            Orang selalu kata, kalau kita rindu seseorang. "Pandanglah bintang yang paling terang sinarnya kerana orang itu juga turut merindui kita" Yeke? Betol ke?? Aku rasa kalau rindu, pandang aje gambarnya atau telefon terus tuan empunya badan kan senang. Hahaha.. Ini pendapat aku ajelah. Lain orang lain caranya. 


              Tapi kalau aku rindukan dia, aku akan lakukan 3 perkara nie. Kira dh sebati lah dengan aku. Pertama, aku akan mesej dia and kata "Awak.. Saya rindu awak  )':  " (Sambil buat muka sedih. Hehehe). And dia mesti akan balas "Saya pun rindukan awak jugak sayang" Wahh!! Best kan dapat mesej macam nie. Heheh... Kedua, sebelum tidur aku tengoklah dulu gambar dia. Baru lena tidur. Heheheh.... Lastly, aku peluklah teddy bear pemberian dia masa tidur. Jadi terubatlah sikit rindu tuh. Hehehe.. Korang macam mane? Mesti ade cara tersendiri kan? Hehehe.. Ok la , itu saja perkongsian aku untuk hari nie.Nanti kita jumpa lg.. K bye... :)



Ni lah teddy bear nye.. Tantik kn? Hehehe..


P/S: Miss You, Love You.. :)


Sayang Awak :)

No comments:

Copyright@Terpelihara milik Fatin Liyana