Assalammualaikum... :) Hy.. Selamat datang ke blog saya. Dah masuk jgn lupa follow k? tQ ^^,

~I L.O.V.E You~

Will You Marry Me?

     
 
           Harith & Syira berjalan menuju ke sebuah Taman ( tidak diketahui nama nya)

Harith: Syira, Harith tanya sikit boleh?

Syira: Boleh. Apa dia?

Harith: Dah berapa lama kita kawan?

Syira: Hari ni dah genap 5 tahun perkenalan kita. Kenapa?

Harith: (Tersenyum) Syira tau tak yang Harith sayangkan Syira?

Syira: Syira pun syangkan Harith. Kenapa Harith tanya macam tu?

Harith: (Diam) Harith sebenarnya ada perkara penting nak bagitahu Syira.

Syira: Apa dia? Cakaplah.

      Harith berlari dibalik pokok. Harith keluar sambil memetik gitar dan menyanyikan baris lagu dari penyanyi yang kian menaik, Akim (Aku Janji)

Harith: Aku akan selalu menjaga dan mencintaimu. Aku janji padamu, takkan menduakan mu. (2X)

       Harith mengeluarkan sekotak cincin berbentuk hati berwarna merah dan di hulurkan kepada Syira.

Harith: Syira, Harith terlalu sayangkan Syira. Harith harap Syira sudi menjadi permaisuri Harith. Syira, Will You Marry Me?

Syira: (Terdiam)

Harith: Will You Marry Me?

Syira: Harith, Syira pun terlalu sayangkan Harith. Syira sudi jadi permaisuri Harith. Peneman kala susah senang bersama Harith. Harith, Yes I do. (Syira menghulurkan jari sambil menitiskan air mata)

Harith: Terima Kasih Sayang. ( Sambil menyarungkan cincin ke jari Syira)

Harith: Hooray! Aku akan selalu menjaga dan mencintai mu. Aku janji padamu, takkan menduakan mu.






P/S: Hubungan yang ikhlas akan berakhir ke jinjang pelamin. Hargailah cinta yang telah di kurnia kan oleh-Nya.









Sayang Awak :)

No comments:

Copyright@Terpelihara milik Fatin Liyana