Assalammualaikum... :) Hy.. Selamat datang ke blog saya. Dah masuk jgn lupa follow k? tQ ^^,

~I L.O.V.E You~

Perkenalan Pertama

Assalamualaikum semua..
 Hari ni AKU nk cerita about MY LOVE.. Hehe.. Ok la, kita straight to the point.. Nk tw mcm mane AKU boley fall in love dgn SI DIA a.k.a MY MUCUK? Nak dijadikan cerita, AKU sekolah satu sekolah dgn DIA. Masa tuh AKU menuntut di Tingkatan 6. Tapi masa tuh, AKU dh ade bofiee (BF) sebenarnye and DIA pn ade GF.. Tp nk di jadikan cerita, AKU and bofiee AKU ada salah faham and kiteorang terpaksa berpisah.. Hanya DIA tempat AKU luahkan kekecewaan AKU coz AKU rs DIA la kwn susah senang AKU. Tp selang beberapa bulan, DIA pn ditakdirkan berpisah dgn GF DIA and dari situ bermula lah perhubungan KITEORANG. Mula2 tuh KAWAN je, then jd TEMAN TAPI MESRA Tp xtw la mcm mane kiteorang boleh IN LOVE EACH OTHER.. And pada tarikh 10/09/2008,KITEORANG declare as a COUPLE.. Alhamdulillah, KITEORANG masih lg bersama walau macam2 dugaan yang datang even ade yang busuk hati dengan hubungan KITEORANG.. AKU harap KORANG2 yang baca ni pn turut mendoakan kesejahteraan hubungan KITEORANG... AKU cuma nak KAU tahu yang AKU cuma CINTA kan KAU sorang aje... MOHAMMAD SYAFFIQ BIN MOHD YUSOF

Perkenalan Pertama Kami




Love, Love, Love


Sayang Awak :)

No comments:

Copyright@Terpelihara milik Fatin Liyana